سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

عمل به دستورات قرآن وآرمانهای اهل بیت باید مورد توجه محبان باشد

جانشین رییس پلیس راهورناجا، با بیان اینکه صرف گریه وسوگواری مصیبتهای اهل بیت نباید برای محبان خاندان اهل بیت اصل قرار گیرد، گفت: عمل به دستورات قرآن وآرمانهای اهل بیت باید بیشتر مورد توجه ارادتمندان اهل بیت قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ سردار موسی امیری، در مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم که از سوی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در مسجدامام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، افزود: قرآن کریم در همه بخش های زندگی برای دستوراتی دارد، و باید با خود عهد ببندیم تا به بهترین نحو ممکن از این کتاب نورانی بهره برده و آن را غریب نکنیم.

جانشین رییس پلیس راهورناجا یادآور شد: قرآن گوهر گرانبهایی است که اگر در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد شاهد حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری خواهیم بود که این ها همه از الطاف خدواند منان است که برای ما تدبیر کرده است.

سردار امیری ادامه داد: امروز تجهیزات الکترونیکی دفترچه راهنما دارد و کتاب راهنمای زندگی ما قرآن مجید است که باید از آن استفاده لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که ما باید به دستور پیامبر گرامی اسلام در پیروی از سیره اهل بیت معصومین(ع) عمل کنیم، ادامه داد: دوستی و محبت به اهل بیت(ع) فقط در سوگواری و گریه نبوده و این بزرگواران آرمانی داشتند که باید پیگیر عمل به آن باشیم.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این که هدف امام حسین(ع) از قیام خود امر به معروف و نهی از منکر بوده است که باید تکلیف خود را بدانیم، گفت: عمل به سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) می تواند انسان را در مسیر سعادت قرار دهد و پیمودن راه اهل بیت معصومین(ع) استقامت می خواهد که باید در این راستا تلاش ارزنده ای از خود داشته باشیم.

در محفل نورانی انس با قرآن کریم که به همت عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی آمل و با حضور، سرپرست فرمانداری ویژه ، دادستان انقلاب اسلامی ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل، برگزار شد، تعدادی از قاریان برتر پرسنل ناجا شهرستان آمل، کلام الهی را تلاوت کردند.

مسئول دارالقران کریم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آمل گفت: دراین مراسم باشکوه که با حمایت نیکوکارآملی دکتر رضاییان برگزارشد، از بین 70 از قاریانی که میان 200نفر ثبت نام کننده در حفظ "‌یک ،سه و پنج" قرآن کریم بیشترین نمرات لازم را کسب کردند در این مراسم شرکت داده شدند.مصطفی کوهی مقدم افزود:‌ از میان 70 نفر پذیرفته شده نیز با برگزاری آزمون تخصصی تعداد 21 نفربیشترین نمره را کسب کردند و از سوی فرمانده انتظامی مازندران با انجام قرعه کشی تعداد 10 نفر ازآنان به سفر معنوی کربلامعلی اعزام خواهند شد./س
/انتهای پیام
برچسب ها: عمل ، دستورات ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.