سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تذکر عضو شورای شهر به ماموریت های شهردار تهران مطرح شد؛

طلایی: ماموریت ها و مرخصی های شهردار به اطلاع شورا می رسد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ماموریت ها و سفرهای شهردار تهران باید با تایید شورا انجام شود و سفر هفته گذشته شهردار تهران به شورا اطلاع رسانی نشده بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای جلسه امروز به ایراد چند تذکر پرداخت.  
 
بر اساس این گزارش انصاری ابتدا مساله رانش خیابان ایران زمین را مطرح کرد و گفت: اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنم دفاع از حقوق شهروندی است که متاسفانه امروز تعدادی از ساکنان خیابان گلستان دچار مشکل شدند و این معضل کماکان ادامه دارد و نکته دیگر تخلفی است که در یک پهنه مسکونی انجام شده است و ما به عنوان عضو شورای شهر نباید اجازه بدهیم صاحبان سرمایه از قدرت و سرمایه خود بخواهند سو استفاده کنند.  
 
وی ادامه داد: هفته پیش مالک پروژه ایران زمین مصاحبه ای علیه مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص لغو مجوز وی انجام داده بود و طی آن اعلام کرده بود که با قدرت و با شدت کار خود را انجام خواهد داد.  
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بیان داشت: شورا باید روی این موضوع حساس باشد و با شدت خواهان اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی باشد و آن را پیگیری کند.  
 
انصاری در ادامه با اشاره به ماموریت هفته گذشته شهردار تهران اذعان داشت: تذکر دیگری که باید بدهند بحث مرخصی ها و ماموریت های شهردار است که بر اساس آئین نامه می بایست با تایید شورا انجام شود.  
 
وی افزود: شهردار تهران هفته گذشته سفری را به ترکیه داشت که من اطلاع ندارم به شورا اطلاع رسانی شده باشد و جانشین آن هم معرفی نشده بود و با توجه به اینکه تهران شهر بزرگی است در نبود حتی یک ساعت ایشان نیز باید جانشین معرفی شود.  
 
طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که در جلسه امروز به دلیل غیبت مسجد جامعی ریاست شورا را بر عهده دارد در پاسخ به تذکر این عضو شورای شهر در خصوص ماموریت های شهردار تهران گفت: آنچه بر اساس عرف همواره اجرا می شده این است که سفرها و ماموریت های شهردار به اطلاع ریاست شورا می رسیده و قطعا این سفر نیز به  اطلاع ریاست شورا رسیده است؛  البته مسجد جامعی رئیس شورا امروز حضور ندارند و در غیاب ایشان من مساله ای را عنوان نمی کنم. 


 آغاز سی و سومین جلسه شورای شهر با غیبت رئیس شورا / طلایی ریاست جلسه را برعهده گرفت

سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش و با حضور 18 نفر از اعضا در حالی آغاز شد که مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران غایب است و در غیاب وی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ریاست جلسه را برعهده دارد.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سی و سومین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش و با حضور 18 نفر از اعضا و قرائت قرآن توسط حجت الا‌سلام و ا‌لمسلمین نا‌صحی آغاز شد.  
 
بر اساس این گزارش در جلسه امروز شورای شهر مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران غایب است و در غیاب وی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ریاست جلسه را برعهده دارد.  
 
در جلسه امروز شورای شهر محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به ارائه گزارش در خصوص لایحه 5 ساله دوم شهرداری خواهد پرداخت.  
 
همچنین از دیگر دستورات جلسات امروز بررسی لایحه استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ کار‌مزد شورای عالی پول و اعتبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جهت اجرای پروژه های شهرداری تهران و همچنین بررسی لایحه اجازه خرید شرکت های سود آور شهرداری و تاسیس شرکت پشتیبانی مادر توسط سازمان بازنشستگی خواهد بود.  
 
شایان ذکر است همچنین در جلسه امروز شورا بررسی لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان و تعیین بهای خدمات بازدید از آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورا ، سفر ، شهردار ، ماموریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.