سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سی و سومین جلسه شورای شهر با غیبت رئیس شورا / طلایی ریاست جلسه را برعهده گرفت

سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش و با حضور 18 نفر از اعضا در حالی آغاز شد که مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران غایب است و در غیاب وی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ریاست جلسه را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سی و سومین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش و با حضور 18 نفر از اعضا و قرائت قرآن توسط حجت الا‌سلام و ا‌لمسلمین نا‌صحی آغاز شد.  
 
بر اساس این گزارش در جلسه امروز شورای شهر مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران غایب است و در غیاب وی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ریاست جلسه را برعهده دارد.  
 
در جلسه امروز شورای شهر محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به ارائه گزارش در خصوص لایحه 5 ساله دوم شهرداری خواهد پرداخت.  
 
همچنین از دیگر دستورات جلسات امروز بررسی لایحه استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ کار‌مزد شورای عالی پول و اعتبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جهت اجرای پروژه های شهرداری تهران و همچنین بررسی لایحه اجازه خرید شرکت های سود آور شهرداری و تاسیس شرکت پشتیبانی مادر توسط سازمان بازنشستگی خواهد بود.  
 
شایان ذکر است همچنین در جلسه امروز شورا بررسی لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان و تعیین بهای خدمات بازدید از آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: لایحه ، بازنشستگی ، خدمات ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.