سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ظرفیت‌های کردستان نیازهای مردم را پاسخ می‌دهد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظرفیت‌های موجود در استان را جوابگوی نیازهای مردم در بخش‌های مختلف دانست و گفت: در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، سردار رجبی عملکرد استان در بحث اقتصاد مقاومتی نسبت به سایر استان‌های را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مهم در آمار عملکردی سالانه‌ای که از سوی مسئولان مربوطه در سطح کشور ارائه شد کاملا مشهود است.
وی نبود اشتغال‌های پایدار و آمار بالای بیکاران را از مهم‌ترین مشکلات موجود در این استان دانست و افزود: بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار استان به ویژه جوانان روستایی برای پیدا کردن کار و کسب درآمد به شهر های بزرگ مهاجرت کرده و این موضوع مشکل بزرگی برای استان است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظرفیت‌های موجود در استان را جوابگوی نیازهای مردم در بخش‌های مختلف دانست و گفت: در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: خوشبختانه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا حدود زیادی توانسته زمینه اشتغال‌زایی را برای بسیاری از افراد فراهم کند و باید این روند با همکاری و تعامل بیش از پیش بانک‌ها، کارگروه‌ها و مسئولین مربوطه تسریع یابد./س
انتهای پیام/
برچسب ها: ظرفیت ، نیاز ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.