سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تسریع فعالیت ساخت واحدهای مسکونی فاز 5 در پردیس

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فعالیت ساخت واحدهای مسکونی فاز 5 در پردیس نسبت به دو ماه گذشته تسریع یافته است.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ساخت مسکن مهر در فاز پنج تا سه ماه پیش کند پیش می رفت.

وی ادامه داد: اواخر کار دولت قبل نیز کارها خیلی به کندی پیش می رفت و پیمانکاران به این باور رسیده بودند که اگر دولت فعلی مستقر شود، قیمت ها را بالا برده و باب میل آنها رفتار خواهد شد.

هدایت تصریح کرد: ولی خوشبختانه در سفر وزیر راه و شهرسازی به پردیس خیلی قاظع اعلام شد که هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم و باید پیمانکاران به تعهد هایشان عمل کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: ما هم کمک هایی به آنان کردیم و در دو ماهه اخیر، عملکرد بسیار خوبی داشتند و مردم هم می توانند برای بازدید از روند کار به این فاز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در جلسات هفتگی که با پیمانکاران انجمن انبوه سازان برگزار می‏ شود، از روند کار رضایت کامل داریم و معتقد هستیم که جهش خوبی در پروژه انبوه‎‎ سازان طی دو ماه آینده خواهیم داشت.

هدایت تصریح کرد: در حال حاضر نیز وضعیت کار نسبت به ماه های گذشته بسیار بهتر شده و پیمانکاران در دو ماه گذشته بسیار فعال شده اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: مردم نباید فاز پنج پردیس را که پیمانکار ایرانی در آن فعالیت دارد، با پیمانکاران ترک مقایسه کنند.

وی ادامه داد: پیمانکاران ترک از تجهیزات، اکیپ های ماهر و نیروی انسانی متخصصی بهره مند هستند و اهداف ما از اینکه فاز پنج را به پیمانکاران ایرانی واگذار کردیم، این است که در بحث صنعتی سازی ظرفیت سازی کنیم.

هدایت اضافه کرد: باید مجموعه ای را در کشور تربیت کنیم که از این به بعد، کارهای صنعتی انجام دهند و یک بحث نیز صدور خدمات فنی مهندسی است تا بتوانیم در بقیه کشورها در این بحث حضور پیدا کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: اگر بخواهیم در کشورهای دیگر نیز حضور پیدا کنیم، دو بحث صنعتی سازی و رقابت در زمان برای آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: پیمانکاران ایرانی در گذشته به عراق می رفتند و می گفتند ما سه ساله مسکن می سازیم ولی ترکها اعلام می‏ کردند در کمتر از یک سال و نیم واحدهای مسکونی را تحویل می دهیم و آنها پیمانکار ما را انتخاب نمی کردند.

هدایت افزود: آموزش و تربیت پیمانکاران داخلی و نیروی انسانی را در این پروژه انجام دادیم و خوشبختانه در فاز پنج، پیمانکاران داخلی تجهیزات خوبی را خریداری کرده اند و تا ماه‏ های آینده جهش بسیار خوبی را در بخش اسکلت و سقف این فاز شاهد خواهیم بود/س.


برچسب ها: ساخت ، واحد ، مسکن مهر ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.