سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داریوش بابائیان:

"بوی گندم" به فروش میلیاردی دست خواهد یافت

محتوای خوب "بوی گندم" فروش میلیاردی را برای این اثر رقم می‌زند.

داریوش بابائیان  تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: با توجه به محتوای حماسی و نیمه سیاسی فیلم سینمایی " بوی گندم" و به تصویر کشیدن قصه‌ی  خلیج فارس در این فیلم دولت باید به حمایت از آن می‌پرداخت، اما این قصه را در بخش خصوصی ساختیم.
 
وی افزود: با توجه به دشواری این کار گونه کارها در بخش خصوصی و دیده به نشدن آنها تصمیم به استفاده  از بازیگران چهره گرفتیم زیرا به این ترتیب ضمن رساندن پیام به مخاطبان فیلم مان نیز  دیده می شد.
 
وی ادامه داد: در 2 روز اکران این فیلم در سینما آزادی از نزدیک شاهد استقبال و رضایت مخاطبان ای این فیلم بودم هر چند " بوی گندم" بدون هیچ سر گروهی اکران شده است.
 
بابائیان عنوان کرد: " بوی گندم"  در روز 5 شنبه 13 میلیون و 500 هزار تومان و در روز جمعه 16 میلیون تومان فروش داشته است و از روز چهارشنبه هم‌زمان با آمدن سینمای سر کرده  این فیلم به صدر جدول فروش خواهد رفت و فروش میلیاردی خواهد داشت.
 
بابائیان بیان کرد: در چند روز آینده  ضمن افزایش تیزرها و بیلبوردهای تبلیغاتی این  فیلم و سینماهای  نمایش دهنده این فیلم نیز  افزایش خواهد یافت و حدود 22 سینما به نمایش این فیلم خواهند پرداخت.
 
 این تهیه‌کننده  خاطر نشان کرد: با توجه به گروه بسیار خوب این فیلم کار به خوبی پیش می‌رفت و آقای خاکی با وجود  این‌که " بوی گندم" فیلم اولش  محسوب می‌شود به خوبی قادر به هدایت افراد گروه بود.
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
خیلیم فیلم ضعیفی بود! حیف مصطفی زمانی که تو یه همچین فیلمی بازی کرد!
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
عالی تر از این فیلم ندیدم مخصوصا با بازی آقای مصطفی زمانی
مبینا
۱۹:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۲
عالیییییییییییییه.خیلی قشنگه
یلدا
۱۳:۲۳ ۰۳ دی ۱۳۹۲
سلام...اره واقا فیلم خوبیه عالیههههههه