سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش "یاوران وقف" همزمان با هفته وقف برگزار می‌شود

معاون فرهنگ و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همایش "یاوران وقف" همزمان با هفته وقف بصورت ملی – استانی برگزار می شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با ستاد خبری هفته وقف در تشریح برنامه‌های هفته وقف امسال اظهار کرد: همایش «وقف و رسانه» طی هشتم دی‌ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار خواهد شد و همچنین همایش «وقف و بانوان» نیز 14 دی‌ماه با حضور بانوان واقف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این هفته گفت: همچنین امسال همایش «یاوران وقف» به صورت ملی ــ استانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشست مشترک مدیران اوقاف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته وقف اشاره و عنوان کرد: نشست‌های صنفی وقف و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» به صورت استانی طی هفته وقف برپا می‌شوند.

وی از دیگر برنامه‌های استانی هفته وقف را برگزاری نشست با استادان دانشگاه و حوزه‌های علمیه، دیدار با واقفان خیراندیش و برپایی نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف برشمرد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.