سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "دوشنبه دوم دی ماه 92"؛

آسمان "تهران" همچنان خاکستری است/ "بارش" در جنوب کشور

طی امروز و فردا در برخی مناطق جنوب کشور، جزایر و سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، طی امروز "دوشنبه دوم دی ماه 92" و فردا "سه شنبه سوم دی ماه 92" در برخی مناطق جنوب کشور، جزایر و سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، طی همین مدت خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج و طوفانی خواهد بود همچنین در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرام و پایدار پیش بینی می شود.


شایان ذکر است، تا پایان هفته جاری به سبب ایجاد شرایط پایدار در نیمه شمالی کشور افزایش چگالی آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و بزرگ مانند تهران، اصفهان، اراک، قزوین، کرج و تبریز سبب کاهش کیفیت هوا می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف، درپاره ای نقاط هوا آلوده، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 8 درجه و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.