سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مجلس سوريه: سوریه هدف تروریسم تکفیری قرار گرفته است

رئیس مجلس سوریه در دیدار با هیاتی استرالیایی بر ضرورت وجود اراده و خواست حقیقی بین المللی برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، محمد جهاد اللحام در دیدار با این هیات تاکید کرد سوریه هدف تروریسم تکفیری متعدد با ابزارهای گوناگون اقتصادی ، سیاسی و رسانه ای قرار گرفته است .

اللحام در دیدار با اعضای این هیات شامل شخصیتهای دانشگاهی، پژوهشگران و فعالان سیاسی که به منظور اعلام همبستگی با مردم سوریه به دمشق سفر کرده اند، بر ضرورت ایفای نقش اندیشمندان و ادیبان و اصحاب رسانه و سیاستمداران برای آگاهی بخشی در زمینه تروریسم که مرزها را در نوردیده است، تاکید کرد.

وی خطر نشان کرد: تصمیمات افرادی که خود را مخالفان خارجی می نامند در گرو سیاستهای کشورهای توطئه کننده بر ضد سوریه است ضمن آنکه آنها هیچ پایگاه مردمی برای هرگونه حق انتخاباتی در آینده نخواهند داشت .

پرفسور کیم اندرسون رئیس این هیات استرالیایی نیز تاکید کرد: این سفر با هدف درک واقعیتها از نزدیک و به دور از هرگونه گمراه سازی صورت گرفته است. وی گفت: ما شرح مبسوط و شفافی از اوضاع و جنگ در سوریه دریافت کردیم و آماده رساندن پیامهای حقیقی به جهان هستیم. ما اطمینان داریم بعد از این بحران سوریه به لطف ارتش و ملت مقاوم خود قوی تر و شکوفاتر خواهد شد.

دکتر محمد عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه نیز در دیدار با این هیات استرالیایی تاکید کرد سوریه تحت جنایات و خرابکاریهایی از جانب طرز تفکر تروریستی وهابی قرار گرفته است .

وزیر اوقاف سوریه گفت: این طرز فکر گمراه کننده همه جهان آزاد و همه مقدسات اسلامی و مسیحی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.