سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با پرواز سیمرغ امید؛ /52

ابراهیم داروغه‌زاده: تکلیف رسانه‌ها تا آخر هفته مشخص خواهد شد/ 15 فیلم از آثار راه یافته به بخش مسابقه شنبه معرفی می‌شوند

ابراهیم داروغه زاده عضو هیأت انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر از حضور رسانه‌ها در این جشن سینمایی، تغییر سیمرغ و معرفی برخی از آثار راه یافته به بخش مسابقه سخن می‌گوید.

ابراهیم داروغه‌زاده عضو هیأت انتخاب بخش مسابقه سی و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر در خصوص طراحی سیمرغ جشنواره‌ی فجر با خبرنگار حوزه‌ی سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سیمرغ امسال با سیمرغ سال گذشته که به صورت سه بعدی بود کاملا متفاوت است و سعی شده تندیس امسال شبیه به تندیس‌های دو سال گذشته باشد.
 
وی ادامه داد: یکی از دلایل تغییر تندیس سیمرغ امسال در جشنواره فجر آن بود که طراح نتوانسته بود ساختاری گویا و ظریف کاری‌های سیمرغ را به خوبی نشان دهد.
 
داروغه‌زاده درخصوص انتخاب 15 فیلم نهایی در بخش مسابقه عنوان کرد: تا شنبه 15 فیلم در بخش مسابقه از طرف هیأت انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر معرفی می‌شوند.
 
وی با اشاره به حضور خبرنگاران در جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد: روابط عمومی جشنواره تا پایان هفته خبرنگارانی که ثبت نام کرده‌اند را انتخاب می‌کند و نامه‌ای به صورت مکتوب به مدیران رسانه‌ها خواهیم فرستاد.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.