سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین اکبری نسب عنوان کرد

"معرکه در معرکه" با بی‌مهری اصحاب رسانه مواجه شد

برخی از هنرمندان و اصحاب رسانه با وجود دعوت از آنان برای تماشای نمایش "معرکه در معرکه"، به بهانه دور بودن سالن محراب و خارج از حیطه کاری بودن این سالن از تماشای نمایش سرباز زده‌اند.

 امین اکبری نسب بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه سالن‌هایی که دارای مرکزیتی همچون تماشاخانه ایرانشهر و تئاتر شهر نیستند مورد توجه هنرمندان در برخی از اصحاب رسانه قرار نمی‌گیرد به طوری که افراد هم مسلک در حوزه تئاتر همکاران خود را در سالن محراب مورد حمایت قرار نمی‌دهند.
 
اکبری نسب بیان کرد: نمایشنامه "معرکه در معرکه" دارای نثری زیبا و شاعرانه دیالوگ‌های وزینی به عنوان عنصری برای حفظ دور تسلسل پهلوانی ایفای نقش می‌کنم.
 
این بازیگر تئاتر ادامه داد: این اثر با استقبال و رضایت مخاطبان مواجه شده است و از همکاری تیم مدیریتی سالن محراب بهره منده اما متاسفانه با بی‌مهری تعدادی هنرمندان و برخی از اصحاب رسانه مواجه شده چراکه به بهانه دوری راه از تماشای این اثر سرباز زده‌اند.
 
اکبری نسب اظهار داشت: من در نمایش "طلسم صبح گل" به کارگردانی دکتر قطب‌الدین صادقی ایفای نقش خواهم داشت، این نمایش در بخش چشم انداز جشنواره تئاتر فجر به اجرا خواهد رفت و همچنین "طلسم صبح گل" بعد از عید نوروز در سالن‌های اصلی تئاتر شهر اجرای عموم خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.