سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پنجمين همايش ملي ارتقاي توان داخلي صورت مي‌گيرد؛

معرفي دستاوردها و تجارت موفق صنعت

مركز مطالعات تكنولوژي "دانشگاه صنعتي شريف" در پي ايجاد شبكه دانش بين حوزه‌اي در عرصه‌ي صنعت و ارزيابي و معرفي دستاوردهاي موفق صنعتي مي‌باشد.

مرضيه قريشي مدير آموزش گروه مطالعات توسعه توان صنعتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران  گفت: همايش ملي ارتقاي توان داخلي هر ساله با توجه به نياز صنعت با رويكرد ويژه‌اي برگزار مي‌شود.

وي در ادامه گفت: اين همايش كه توسط مركز مطالعات تكنولوژي "دانشگاه صنعتي شريف" برگزار مي‌شود از حمايت‌هاي وزارت نفت، نيرو و صنعت و معدن و تجارت برخوردار است.

وي در رابطه با محورها و اهداف همايش گفت: ارتقاي توان داخلي،‌ درس‌آموزي از تجارب حوزه‌هاي صنعتي،‌ ايجاد شبكه قوي بين بدنه‌هاي اصلي صنعت و ارتقاي سطح دانش و بروزرساني اطلاعات در صنعت از اهداف اين همايش هستند.

وي با اشاره به وجه‌ي آموزشي همايش به برگزاري كارگاه‌ها و سخنراني‌هاي آموزشي در طول همايش اشاره كردند.

ايشان ضمن اشاره به بازخورد مناسب و در خور همايش در سال‌هاي گذشته بيان كرد: گروه مطالعات توسعه توان صنعتي با توجه به دستاوردهاي موفق صنعتي در سال‌هاي اخير در حال رايزني با مسئولان مربوطه در جهت ايجاد "سازمان ساخت داخل" مي‌باشد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين همايش امسال با توجه به دستاوردهاي صنعتي موفق با وجود تحريم‌ها محور اصلي امسال را ارائه دستاوردها و تجارب موفق داخلي در عرصه بين‌الملل قرار داد.

گروه مطالعات توسعه توان صنعتي يكي از گروه‌هاي مطالعه‌ي تحت نظر مركز مطالعات تكنولوژي "دانشگاه صنعتي شريف" مي‌باشد، كه به عنوان يك نهاد برخواسته از دانشگاه با بدنه‌ي اصلي صنعت در ارتباط مي‌باشد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.