سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه آموزشی ناظرین افتخاری سامانه 1888 در منطقه 11 برگزار شد

جلسه هم اندیشی و آموزش ناظرین افتخاری سامانه 1888 با حضور شهردار ناحیه 4 منطقه 11، جانشین فنی و عمران منطقه، مدیر سامانه، کارشناسان سامانه امروز در ناحیه 4 منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در جلسه آموزش هم اندیشی و آموزشی ناظرین افتخاری با حضور ناظرین افتخاری و جمعی از مسئولان منطقه برگزار شد.  
 
محمد مدیر سامانه 1888 منطقه 11 گفت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی ناظرین افتخاری با سامانه 1888 و آشنایی با حوزه های مختلف شهرداری است.  
 
وی در ادامه افزود: بعد از هفت سال که از تولد سامانه 1888 می گذرد شهروندان توانسته اند اطلاعات و آشنایی با این سامانه پیدا کنند.  
 
وی تصریح کرد: نظارت همگانی سامانه 1888 یک بعد قانون اساسی و به امر به معروف و نهی از منکر دارد که اولین اداره دولتی است که با مردم ارتباط دارد و مردم در خود سهیم کرده است.  
 
محمدی با استفاده از پاورپوینتی در مورد عملکرد سامانه 1888 توضیحاتی داده گفت: نحوه ثبت پیام در سامانه به صورت تلفنی و اینترنتی صورت می گیرد.  
 
وی در خصوص چگونگی پیام ها افزود: پیام ها باید شفاف،‌ گویا و در برگیرنده اطلاعات کافی باشد.  
 
مدیر سامانه 1888 در خصوص تفاوت پیام های سامانه 1888 با سامانه 137 اظهار داشت: هر گونه درخواست شهروندان در خصوص موضوعات عملکرد شهرداری به 137 مربوط و از هر گونه نقطه نظرات شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت سامانه 188 مرتبط می شود.  
 
همچنین در ادامه جلسه باقر پور شهردار ناحیه 4 منطقه 11 گفت: این جلسه جهت آشنایی بیشتر با حوزه فنی و عمران تشکیل شده است.  
 
وی افزود: در این جلسه نحوه پیام دادن و چگونگی فرستادن مطلب آموزش داده می شود.  
 
در ادامه جلسه جعفر زاده جانشین فنی عمران منطقه در خصوص عملکرد حوزه فنی و عمران توضیحاتی داد و گفت: در حوزه فنی و عمران در خصوص پیام های ثبت شده بیشترین پیام های دریافت شده بیشترین پیام ها مربوط به آسفالت معابر است.  
 
وی به تشریح پروژه های در حال انجام و انجام شده پرداخت و اظهار داشت: در این خصوص احداث سرویس بهداشتی که قابلیت جابجایی دارد، نصب چمن مصنوعی در پارک های منطقه نصب پل عابر پیاده از جمله کارهای فنی و عمران است که در حال انجام است.  
گفتنی است که در پایان مدیر سامانه 1888 از ناظرین فعال تقدیر و تشکر کرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عمران ، شهردار ، سامانه ، پارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.