سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

به طور کامل از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دفاع می کنیم

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به طور کامل از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دفاع می کنیم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛آیت الله سیداحمد خاتمی امروز در هفتمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر که در مصلی جمعه این شهر برگزار شد، افزود: اطمینان داریم این مذاکره کنندگان خیال خیانت در سر ندارند و به چیزی جز مصالح کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی اندیشند.

امام جمعه موقت تهران گفت: این افراد زحمت فراوان حضور در جلسات متعدد و پیاپی و مذاکره با کشورهای دیگر را به جان می خرند تا بتوانند زمینه ای برای آسایش و رفاه مردم فراهم کنند، اما آن چه برای ما مسلم است، دشمنی همیشگی استکبار بخصوص آمریکا با ملت و مردم ایران است.

وی افزود: با همه اطمینانی که به گروه مذاکره کننده هسته ای ایران داریم، باید بپذیریم که سرنوشت این مذاکرات، برای مردم و نظام اسلامی ایران روشن و امیدوار کننده نیست.

آیت الله خاتمی به برخی اظهار نظرهای تند و غیرمنصفانه در برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: اگر در کشور برخی خبرنگاران اقدام به نقد دولت می کنند، نباید با این افراد که خیرخواه کشور هستند برخورد تند و قهری کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر بیان نقد و بازگو کردن مشکلات و کمبودهای دولت ها تاکید دارند و معتقدند بدون وجود نظرات مخالف، کشور به سمت رکود حرکت خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: افراطی خواندن کسانی که نقد منصفانه می کنند، بر خلاف فضای آزاد وعده داده شده توسط دولت است.

او ادامه داد: نمی گوییم هر نقدی که انجام می شود درست است و ممکن است برخی از این نظرات نادرست هم باشد، اما نباید با این نویسندگان مانند دشمنان برخورد کرد.

امام جمعه موقت تهران به مقاومت 70 ساله مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این مدت مذاکرات و نشست های فراوانی برای حل مشکل این مردم برگزار شد که همه آن ها برای مردم مظلوم فلسطین بی نتیجه بود.

وی افزود: مشکل استکبار جهانی با ایران، برخورداری ایران از فن آوری هسته ای نیست بلکه آن ها با مقاومت مردم ایران مشکل دارند و بدون تردید اگر مشکل هسته ای حل شود آن ها برای تحت فشار قرار دادن مردم ایران، بر روی مساله دیگری مانند حقوق بشر تاکید خواهند کرد.

خاتمی به مقاومت 35 ساله مردم ایران در برابر استکبار اشاره کرد و گفت: هزینه این مقاومت ها در این سال ها توسط مردم ایران با تکیه بر اعتقادات الهی آسان و امکان پذیر شد.

در این مراسم از خانواده سه تن از شهدای شهرستان بهشهر با اهدا لوح، تجلیل شد/س
/انتهای پیام
برچسب ها: تیم ، مذاکره ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.