سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیربهداشت:

از قیمت "دارو" راضی نیستم/پوشش بیمه‌ها حداقل است

وزیر بهداشت با بیان اینکه از هر چیزیکه باعث آزار مردم شود راضی نخواهیم بود،گفت:از قیمت فعلی دارو در بازار راضی نیستم و هر تلاشی که در این زمینه لازم بود را وزارت بهداشت انجام داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان  درحاشیه چهاردهمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که امروز در تالار امام این دانشگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:چیزی حدود 1800 میلیارد تومان به دارو اختصاص پیدا کرد که نسبت به اتفاقاتی که بین سال‌های 91 و 92رخ دادباعث آرامش بازار شد.

وی افزود:دارو همچنان گران است و دربرخی موارد زیاد تجویز میشود و این در حالی است که پوشش بیمه ای سازمانهای بیمه گر حداقل است.

وی با اشاره به اینکه نباید با دارو احساسی برخورد کنیم، خاطرنشان ساخت:دارو یک عامل مهم در سبد هزینه های مردم است و تاکنون 1400 میلیارد تومان اعتباراتی را که دریافت نموده ایم مستقیما به بیمه ها داده ایم و ریالی در سایر بخش‌های وزارت بهداشت هزینه نشده است.

به گفته وزیر بهداشت این اعتبارات متناسب با پوشش بیمه ای که سازمان‌های بیمه گر برای اقلام دارویی قائل میشوند به آنها واگذار میشود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.