سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اکیپ های بازیافت در تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ های اجرایی در محلات این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آماده باش اکیپ های بازیافت در محلات 13 گانه منطقه 12 به ویژه بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت شهر افزایش چشم اندازهای بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
محمدنژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ های اجرایی با حضور محلات 13 گانه منطقه 12 به ویژه بازار بزرگ تهران اقدام به جمع آوری مواد بازیافتی خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:  توزیع و نصب مخازن ویژه پسماند خشک از جمله مخازن 60 و 120 لیتری و  کارتن پلات، توزیع  کیسه های آبی بازیافت در محلات منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی و پکیج های آموزشی بازیافت به شهروندان  از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
 محمد نژاد در پایان با اشاره  به اقدامات دیگر  اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 افزود: احداث ایستگاه بازیافت در معابر اصلی منطقه 12، همایش بازیافت در مدارس منطقه، برگزاری نمایش  عروسکی بازیافت در مهدکودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 است.
برچسب ها: بازیافت ، تهران ، قدیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.