سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه‌نویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با جدایی پژمان از استقلال مخالف هستم/ در زمان سرمربیگری من در تیم ملی از ‌دژاگه دعوت کردم

سرمر‌بی تیم فوتبال استقلال گفت: من از جدایی پژمان منتظری ناراحت هستم و سعی می‌کنیم این بازیکن را در استقلال نگه داریم.

امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هم‌اکنون شرایط ما برای دیدار‌ پیش‌رو با داماش خوب است. همچنین بعد از بردی که مقابل صبا کسب کردیم به فرم ایده‌آل خود رسیدیم و از نظر جسمی و روانی برای دیدار با داماش‌ آماده هستیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت‌ جواد‌ نکونام گفت: اول اینکه از کادر پزشکی تیم تشکر می‌کنم همچنین باید بگویم که ‌نکونام مشکل‌ حادی ندارد امروز هم به صورت انفرادی تمرین کرد.
 
وی در مورد جدایی پژمان منتظری اظهار داشت: پژمان یک پیشنهاد خوب از تیم چین دارد این حق بازیکن‌ است به پیشنها‌داتش فکر کند. اما خود من با توجه به وضعیتی که استقلال دارد دوست ندارم این بازیکن از تیم جدا شود. امیدوارم وزارت ورزش به 2 تیم سرخابی کمک کند چرا که شرایط این تیم‌ها خیلی سخت شده است.
 
قلعه‌نویی در مورد برنامه‌های تیم ملی تصریح کرد: بنده خودم گفتم باید با کی‌روش، سر‌مربی تیم ملی صحبت کنیم و بدون شک من و تمام مربی‌ها تعامل خواهیم کرد و با تیم ملی کشورمان همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم. قطعا تیم ملی یک کشور، هویت آن کشور است باید کاری صورت گیرد که تیم‌ها در لیگ برتر بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند تا به نوعی بتوانیم از تیم ملی حمایت کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ایرانی‌‌ها غیرت و تعصب خیلی زیادی دارند. کلمه "دورگه" به هیچ عنوان درست نیست خود من زمانی که سرمربی تیم ملی بودم از دژاگه خواهش کردم به تیم ملی بیاید اما وی قبول نکرد ولی به هر حال باید از تفکر سر‌مربی تیم ملی حمایت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جدایی ، دعوت ، دژاگه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.