سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله گروهی لیگ جوانان دسته یک

رقابت تیم‌ها در مرحله حذفی (ضربدری) امروز یکشنبه پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک جوانان از روز پنج شنبه با حضور 14 تیم در دو منطقه پیشوا و بوشهر آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.
 
در سومین روز این رقابت ها عقاب تهران سه بر یک ذوب آهن را شکست داد، شهرداری پیشوا (میزبان) سه بر صفر مغلوب کاله شد و شهرداری ملکان نیز سه بر صفر عظیمی گنبد را از پیش رو برداشت. تیم سفیر نیز استراحت داشت.
 
در نهایت رتبه بندی هفت تیم این منطقه که در دو گروه یک و دو با هم بازی می کردند به قرار زیر شد تا حریفان مرحله پلی آف مشخص شوند:
 
گروه یک: کاله مازندران، شهرداری پیشوا و سفیر قم
گروه دو: شهرداری ملکان، عقاب تهران، ذوب آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد
 
تیم شهرداری ملکان مستقیما به جمع چهار تیم برتر صعود کرد و امروز یکشنبه سه بازی (سفیر با عقاب، کاله با فولاد و پیشوا با ذوب آهن) برگزار خواهد شد تا برنده های آنان نیز دیگر تیم های برتر این منطقه را تشکیل دهند و در مرحله نیمه نهایی و نهایی با هم بازی کنند.  
 
اما در سومین روز مسابقات منطقه دو در بوشهر، شهدای ورزش کرمانشاه سه بر صفر دزفول را شکست داد، دلیران دشتی بوشهر سه بر یک شکوفا صنعت کرمان را از پیش رو برداشت و پیشگامان شفق اردکان نیز سه بر صفر مغلوب مناطق نفت خیز شد:
 
در این منطقه نیز هفت تیم دو گروه به شرح زیر رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند:
 
گروه اول: شهدای ورزش کرمانشاه، دلیران دشتی بوشهر، شکوفا صنعت کرمان و شهرداری دزفول
 
گروه دوم: گل گهر سیرجان، مناطق نفت خیز جنوب و پیشگامان شفق اردکان
 
در این منطقه نیز شهدای ورزش کرمانشاه مستقیم به مرحله نیمه نهایی رفت و سه بازی دیگر (شهرداری دزفول با گل گهر سیرجان، دلیران دشتی بوشهر با پیشگامان شفق اردکان و شکوفا صنعت کرمان با مناطق نفت خیز) امروز یکشنبه برگزار می شود تا چهره سه تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.