سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی،اولویت مدیران مازندران

معاون برنامه ریزی و اشتغال مازندران با اشاره به رویکرد جدید استان در توسعه بخش اقتصاد گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، اولویت نخست مدیران استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ احسانی در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنند گان در شهرک صنعتی سلمانشهر با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به سرمایه گذاری افزود: حمایت از تولید، اشتغال، توسعه و استمرار فعالیت های اقتصادی نیازمند توجه به سرمایه گذاری در این بخش است.

وی تصریح کرد: با بانک های استان تفاهم شده است تا بیش از شش هزارمیلیارد ریال با هماهنگی و نظارت معاونت برنامه ریزی استانداری برای تحرک بیشتر تولید در حوزه سرمایه گذاری در شهرکها صنعتی و واحدهای تولیدی که مشکل دارند اختصاص یابد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال مازندران تصریح کرد: برای استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرحهای توسعه ای و اشتغالزا با ریاست این صندوق نیز تفاهم شد که علاوه بر تعهد متقابل برای دریافت منابع، طرحهای مناسب و خوب که توجیه پذیر هستند شناسایی و معرفی شوند.

احسانی گفت: آماده کردن زیر ساختها همچون برق، گاز، راه، تلفن، اینترنت و دیگر خدمات در شهرکهای صنعتی ، جزو فعالیت های این معاونت است اما درحوزه بازرگانی،صادرات و فروش باید واحدهای تولیدی برنامه ریزی مناسب خود را داشته باشند./س
/انتهای پیام
برچسب ها: توسعه ، بخش ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.