سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزوده شدن 900 نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که به همت مسئولان استانی و کشوری سازمان تأمین اجتماعی داشتیم، 900 نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی این استان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مصطفی افضلی‌فرد دیروز در دیدار مردمی خود در اردبیل در تشریح اقدامات انجام شده در هفته‌های اخیر اظهار داشت: ما با همراهی مدیرکل تأمین اجتماعی و درمان استان با نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نشست صمیمی و کاری داشتیم تا مشکلات و معضلات مستمری‌بگیران و خانواده‌هایزیر پوشش تأمین اجتماعی را که سال‌هاست از این مشکلات رنج می‌برند، برطرف کنیم تا 530 هزار نفرزیر پوشش این سازمان در استان اردبیل بتوانند خدماتی روان، مطلوب و مناسب را دریافت کنند.

وی گفت: در این جلسه قرار شد با توجه به تأمین 30 هکتاری زمین مورد نیاز با همکاری شرکت شستا، شهرک داروسازی تأمین اجتماعی در اردبیل راه‌اندازی شود تا با احداث این کارخانه زمینه‌ای فراهم آید تا رشته داروسازی نیز که به همت دانشگاه علوم پزشکی در حال راه‌اندازی است، تقویت شده و شکل واقعی به خود بگیرد.

افضلی‌فرد در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است در هفته جاری مسئولان شرکت شستا در اردبیل حضور یافته و بعد از تحویل زمین، کلنگ احداث این مجموعه را به زمین بزنند تا به سرعت این طرح عملیاتی شده و عواید آن نصیب استان شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین افزود: سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استان اردبیل با رایزنی‌هایی که داشتیم و تقاضاهای زیاد کارگران افزایش یافت و ما مجوز پوشش بیمه‌ای 900 نفر از کارگران ساختمانی را گرفتیم تا از این خدمات استفاده کنند.

وی گفت: قرار شد با همت سازمان تأمین اجتماعی برای شعبه یک و دو استان اردبیل ساختمان مناسب و در شأن بیمه‌گزاران احداث شده و در کنار آن بیمارستان تأمین اجتماعی اردبیل و ارس پارس‌آباد به دستگاه سی.تی.اسکن و تجهیزات نوین خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان مجهز شوند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بیمه ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.