سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

راه‌اندازی دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از آغاز به کار دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مجید سریزدی امروز(اول دی)، در جمع خبرنگاران گفت: تبلیغات و فراخوان گسترده این طرح ملی با جانمایی مکان‌ها در بیش از 500 نقطه استان از طریق بیلبوردهای شهری، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی آغاز می‌شود و طی آن از تمامی سرمایه‌گذاران برای ارائه طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری دعوت به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این‌که اساس و پایه تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشارکت مردم خواهد بود، افزود: این مشارکت تنها، سرمایه گذاری مادی نیست بلکه اندیشه و مطالبات مردم نیز برای ما در زمره فرصت‌های سرمایه گذاری به شمارمی رود.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز بهار 93 و با رویکرد دعوت از سرمایه‌گذاران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و پیش از آغاز همایش مذکور، با تشکیل سمیناری طی دو ماه آینده کلیه طرح‌ها و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در همایش اصلی که بهار 93 خواهد بود زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.