سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رشته اتاق عمل تخصصی تر می شود

رئیس بورد کشوری اتاق عمل بر تخصصی تر شدن رشته اتاق عمل تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، دکتر حسن فرهمند در گردهمایی انجمن کشوری اتاق عمل در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: هم اکنون در کشور با کمبود متخصصان این رشته مواجه هستیم و امیدواریم با تاسیس کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل این کمبود برطرف شود.

وی، به مقایسه ایران و کشورهای دیگر جهان در زمینه رشته اتاق عمل پرداخت و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که روز به روز این علم را گسترده تر کنیم و ایجاد کارشناسی ارشد این رشته نیز در همین راستاست.

دکتر فرهمند، با بیان سیر تلاش ها و فعالیت های انجام شده برای تصویب کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل در شورای عالی برنامه ریزی کشور گفت: در این مسیر با موانع زیادی روبرو بودیم که با پیگیری های مجدانه این موانع برطرف شد.

وی، همچنین از افزایش قابل توجه رفرنس های اتاق عمل در چند سال اخیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این توسعه علمی با تلاش دانشجویان این رشته و توجه مسوولان ادامه پیدا کند.
رئیس بورد کشوری اتاق عمل با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته اتاق عمل گفت: کاشان در این رشته پیشرفت های خوبی داشته واین نشان دهنده توانمندی استادان و دانشجویان این دانشگاه است.

این گزارش حاکیست، در این آیین که با حضور اعضای بورد تخصصی اتاق عمل و رئیس و استادان دانشکده پرستاری دانشگاه برگزار شد از نخستین مجموعه جامع آموزشی روش کار در اتاق عمل که دانشجویان رشته اتاق عمل دانشگاه تدوین کرده اند، رونمایی شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.