سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید هیئت های تجاری خارجی از نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته

چهار هیئت تجاری و بازرگانی خارجی از بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته ، که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود ، بازدید کردند.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و ماشین آلات، طی سه روز گذشته هیئت های بازرگانی و تجاری اوکراین ،روسیه ، آذربایجان و ارمنستان با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ، تجار ، بازرگانان و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های صنعت چاپ و لیتوگرافی کشور، گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند. 

قرار است امروز و فردا نیز دو  هیئت خارجی دیگر از بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و ماشین آلات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران که در حال برگزاری است،  بازدید کنند.  
در این نمایشگاه بزرگ جهانی ، بیش از 500 شركت كننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 15 كشور مطرح جهان ؛ نوین ترین ، جدیدترین و آخرین صنایع و تولیدات خود را ارائه کرده اند.

در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ؛ شرکت های داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ ، دستگاههای بسته بندی ، دستگاهها و تجهیزات کد گذاری ، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی ؛ روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی  نیز، ارائه شده است.
 
بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ، امسال شاهد رشد ۱۲۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی است و از بین 500 شرکت حاضر در این نمایشگاه حدود 80 شرکت خارجی و مربوط به 15 کشور ؛ چین، امارات، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، سوئیس ،انگلستان، اتریش، آلمان و فرانسه هستند که نوین ترین و جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خود را ارائه و عرضه کرده اند . 

علاقمندان می توانند تا یکم دی ماه ، هر روز از ساعت 9 تا 16 با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران،  از این نمایشگاه بازدید کنند . 

انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.