سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت بهداشت:

اختصاص ۱۵ درصد از درآمد عمومی کشور به "حوزه سلامت" /کمک ۶ هزار میلیارد تومانی "دولت" برای سه ماه آخر سال

حریر‌چی با بیان این‌ که میزان اختصاص از درآمد عمومی به حوزه سلامت از ۱۱ به ۱۵ درصد در سال آینده رسیده، گفت: برای اعتبارات پایانی سال دولت قول ۶ هزار میلیارد تومانی داده است.

دکتر ایرج حریر‌چی معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: سال گذشته "بودجه سلامت" ۱۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که امسال ۴ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان به بودجه اضافه شده که در ‌‌نهایت بودجه سال آینده به ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تا به حال میزان اختصاص بودجه از درآمد عمومی به حوزه سلامت ۱۱ درصد بوده است، افزود: طی طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید این اختصاص از درآمد عمومی کشور به ۱۵% رسیده است که نشان اهمیت "دولت" به حوزه بهداشت و درمان و قرارگیری سلامت در اولویت‌های اولیه دولت است.

حریر‌چی در پاسخ به این سوال که در ماه‌های پایانی سال وضعیت اعتبارات به چه صورت است، عنوان کرد: کمبود اعتبارات بسیار جدی است که در این زمینه رایزنی‌هایی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری انجام دادیم که آن‌ها قول مساعد برای تامین اعتبارات حدود ۶ هزار میلیارد تومان داده‌اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.