سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

راه‌اندازی آدینه مهد در منوجان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: به همت اداره بهزیستی و با همکاری امام جمعه و بخشدار آسمینون، آدینه مهد در این بخش راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مرتضی نمدادی اظهار داشت: به همت اداره بهزیستی شهرستان منوجان و با همکاری امام جمعه و بخشدار آسمینون، آدینه مهد در این بخش راه‌اندازی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان بیان کرد: دوران کودکی یکی از اساسی‌ترین دوران زندگی در شکل‌گیری دیدگاه‌ها و نگرش‌های سنین بعدی هر فرد محسوب می‌شود.

نمدادی افزود: به منظور ایجاد انگیزه صحیح و به وجود آوردن سنگ زیربنای عقیدتی راه‌اندازی آدینه مهد در این بخش در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این مکان پدران و مادران بدون دغدغه، کودکان خود را در هنگام ورود به مسجد به آدینه مهد سپرده و در پایان وقت نماز تحویل می‌گیرند و در فضایی مناسب از برکات نمازجمعه می‌توانند، استفاده کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان عنوان کرد: در این آدینه مهد آموزه‌های دینی و مفاهیم عبادت در قالب فعالیت‌های کودکانه و در سطح فهم و درک کودکان و در قالب اشعار و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، آدینه ، منوجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.