سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو صدای آمریکا؛

چالش های اوباما در سال 2014 همچنان ادامه خواهد یافت

رادیو صدای آمریکا در گزارشی تاکید کرد، سال 2014 برای رئیس جمهور آمریکا، همچنان سال پر هیاهو و پر مشغله ای باقی خواهند ماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ رادیو "صدای آمریکا" معتقد است سال 2014 میلادی در مقایسه با سال 2013 برای ایالات متحده آمریکا تفواتی نخواهد داشت، زیرا در همین سال نیز چالش های بین المللی پیش روی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

رادیو صدای آمریکا گزارش داد:چالش های سال 2014 پیش روی رئیس جمهور آمریکا مانند گفتگوهای هسته ای با ایران و برگزاری نشست صلح درباره سوریه مشهور به "ژنو2" در ماه ژانویه آینده است و باید این نکته را هم در نظر داشت که روابط میان آمریکا با افغانستان،پاکستان،چین و روسیه نیز آنچنان که باید اطمینان بخش نیست.

این رادیو در گزارش خود گفت:سال 2013 برای رئیس جمهور آمریکا با توجه به جنجال پیرامون پاسخ نظامی به مسئله تسلیحات شیمیایی در سوریه و همچنین گفتگو با ایران بر سر پرونده هسته ای این کشور، سال پرهیاهو و پر مشغله ای بود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است،فشارها بر روی اوباما پس از افشای برنامه جاسوسی الکترونیکی آمریکا افزایش یافت و موجب پدید آمدن تنش میان واشنگتن و همپیمانانش گردید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.