سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطرناک ترین "جراحی زیبایی" که عوارض زیادی دارند

"کاشت گونه" علاوه بر عوارضی که به دنبال دارد، در آینده زیبایی خود را از دست داده و به بدترین شکل ممکن بوجود خواهد آمد.

دکتر الهه باطنی متخصص پوست و زیبایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: "کاشت گونه" به 2 روش انجام می‌شود که هر 2 مضر است را به دنبال زیبا شدن به دوش می‌کشند.

روش اول: پروتز گونه است که موادی در این پروتز استفاده می‌شود، که خنثی هستند و بدن به حدی زیادی به آن واکنش نشان نمی‌دهد، اما ضربه پذیر خواهد بود و اگر ضربه‌ای به اثر تصادف یا هر چیز دیگری به آن بخورد، امکان جا به جا شدن آن وجود دارد.

وی افزود: روش دوم تزریق یا مواد پر کننده ( فیلد) است. انواع فیلد‌ چربی‌هایی‌اند که یا مواد دائمی یا نیمه دائمی در آن استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: مواد دائمی به دلیل واکنش‌های منفی روی پوست بیشترین ضرر را در کاشت گونه دارند. زیرا باعث گرانولوم یا عفونت‌های بدخیم و همچنین بالا رفتن سن و جاذبه زمین به مرور به پایین می آیند که هم از نظر ظاهر و هم از نظر وجود" التهاب عفونت" ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: تزریق‌های چربی دائمی نه تنها امکان عفونت‌های شدید آلرژیک را افزایش می‌دهد، بلکه ممکن است بیمار مجبور شود آن‌ها را از صورت خود خارج کند.

وی خاطرنشان کرد: تزریق‌های چربی روی گونه که به صورت غیر دائم انجام می‌شود، عوارض کمتری نسبت به دائمی‌ها داشته، اما عوارضی مثل درد، خونریزی چند روزه و یا گاهی واکنش‌های آلرژیک از آن‌ها دیده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جراحی ، زیبایی ، تزریق ، تصادف ، پروتز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.