سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومين نمايشگاه اشتغال و توسعه كارآفرينيِ البرز؛

معرفي مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج به عنوان مركز نمونه پژوهشي

در اختتاميه سومين گردهمايي پاسداشت پژوهش و دومين نمايشگاه اشتغال و توسعه كارآفريني مراکز علمی کاربردی استان البرز، مركز آموزش عالی علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج به عنوان مركز نمونه و برتر پژوهشي در استان البرز معرفی شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز؛ حسین آبین، رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اعلام این خبر گفت: كسب عنوان مركز پژوهشي برتر، حاصل زحمات دانشجويان، اساتيد و كارمندان است و این انتخاب را به این اعضاي دانشگاهي تبریک می‌گویم.

وی افزود: همزمان با هفته پژوهش، دومين نمايشگاه ملی اشتغال و توسعه كارآفريني، به همت مراکز علمی کاربردی استانها در استانهای مختلف برگزار شد که استان البرز، این نمایشگاه را با دوازده غرفه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار نمود.

آبین تصریح کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج نیز در این نمایشگاه با اجرای کارگاه‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات در هنر، کارآفرینی در حوزه هنر و برپایی نمایشگاهِ آثار پژوهشی برتر دانشجویان حضور یافت.  

 وی در پایان افزايش فعاليت‌هاي پژوهشي را از جمله اهداف گروه‌های مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج بر شمرد و خاطر نشان کرد: انجام فعالیت‌های پژوهشی در مركز كارآفريني و شوراي پژوهشي از اولویت‌های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.  

گفتنی است اختتاميه سومين گردهمايي پاسداشت پژوهش و دومين نمايشگاه ملي اشتغال و توسعه كارآفريني در باشگاه ميلاد با حضور رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد استان البرز، رييس اتاق بازرگاني استان البرز و برخی از اعضای شوراي شهر كرج، معاونين مراكز علمي كاربردي دانشگاهي استان البرز و جمعي از استادان، پژوهشگران، كارآفرينان و دانشجويان برگزار شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.