سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دولت مصمم است مشکلات "نظام سلامت" را با همراهی مردم حل کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات "نظام سلامت" نیست و مصمم به کمک گرفتن از مردم است.

به گزارش گروه  علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب­دا ؛دکتر سید حسن هاشمی با بیان این مطلب در بازدید از پروژه احداث بیمارستان 800 تختخوابی مهدی کلینیک تهران، بیان داشت: این کمک ها می تواند در قالب خیریه ها و حضور فعال بخش خصوصی در زمینه احداث پروژه های بیمارستانی و سپردن اداره این مراکز به دست خود این بخش ها باشد.
 
وی افزود: مطالبات مردم از نظام سلامت آنقدر گسترده و به حق است که اگر تنها متکی به دولت باشیم تا دو سه دهه آینده هم نمی توانیم نیازها را برطرف کنیم و چاره ای جز به کارگیری توانمندی های بخش خصوصی و نیکوکاران نداریم.
 
وزیر بهداشت با قدردانی از مرحوم سیدمحمدگرامی و خاندان این خیّر که همت خود را مصروف احداث بیمارستانی بزرگ کرده اند، گفت: این کارها باقیات صالحاتی است که برای نیکوکاران خیر دنیا و آخرت دارد و وزارت بهداشت برای بهره گیری از کمک خیرین همواره آماده است و هرجا نیاز باشد تسهیلات لازم را فراهم می کند.
 
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سلامت شامل بهداشت، درمان و توانبخشی است و وزارت بهداشت سیاستگزار این عرصه هاست و نقش حاکمیتی دارد ولی می توانیم بخش اجرایی کار را به مردم بسپاریم.
 
وی از عزم دولت و شخص رییس جمهور برای فراهم کردن زمینه های مشارکت مردم در ورود به چنین اموری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در سفری که به استان فارس داشتم پروژه های زیادی را در شهرهای شیراز و جهرم مشاهده کردم که خوشبختانه توسط خیرین در حال ساخت بود.
 
وی افزود: قدرت لایزال مردم که متکی به قدرت لایزال الهی است می تواند تمام موانع را از سر راه بردارد و انجام چنین کارهای خیری بهترین خدمتی است که افراد می توانند در حق خود و همنوعان انجام دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، وزیر ، بهداشت ، آموزش ، نظام ، عرصه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.