سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

استاندار چهارمحال و بختیاری: تسهیلات بانکی باتوجه به اولویت ها پرداخت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات بانک های استان چهارمحال و بختیاری باید با توجه به اولویت های شورای برنامه ریزی و شورای اشتغال این استان پرداخت شود.

قاسم سلیمانی افزود: هم اکنون توازن در پرداخت تسهیلات و اولویت های اشتغالزایی و برنامه ریزی توسعه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.
وی ادامه داد: منابع بانکی استان چهارمحال و بختیاری باید در این استان مصرف شود و این در حالی است که بخشی از منابع مالی را که مردم استان چهارمحال و بختیاری در بانک ها سپرده می کنند در استان های دیگر به مصرف می رسد که این امر اخلاقی نیست و حق الناس محسوب می شود.
سلیمانی اظهار داشت: منابع و مصارف بانک های غیردولتی استان چهارمحال و بختیاری همخوانی ندارد و بانک های دولتی نیز در تفکیک میزان پرداخت ها جاری و سرمایه گذاری به خوبی عمل نکرده اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ظرف دو هفته باید تفکیک پرداخت های جاری و سرمایه ای از سوی بانک های دولتی به استانداری ارائه شود و موسسات مالی و اعتباری نیز باید مشخص کنند که منابعی را که از داخل استان استاندار چهارمحال و بختیاری جذب کرده اند، دقیقا در کجا به مصرف رسانده اند.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آماری که بانک های استان استاندار چهارمحال و بختیاری به سرپرستی این بانک ها ارائه می دهند، متناقض با آمار بانک مرکزی ایران است.
علی شهریار پورادامه داد: بانک های استان استاندار چهارمحال و بختیاری در سال گذشته دو هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات پرداخت کرده اند./ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.