سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین روز معاملاتی آذرماه رقم خورد؛

معامله 1421 میلیارد ریال اوراق در فرابورس

به دنبال معاملات فرابورس در آخرین روز پاییز 134.9 میلیون ورقه به ارزش 1421.9 میلیارد ریال در 30 هزار و 188 دفعه داد و ستد شد و شاخص بر روی عدد 865 واحد ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، به دنبال معاملات فرابورس در آخرین روز پاییز 134.9 میلیون ورقه به ارزش 1421.9 میلیارد ریال در 30 هزار و 188 دفعه داد و ستد شد و شاخص بر روی عدد 865  واحد ایستاد.
 
در میان شرکت‌های فرابورسی به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملات به داد و ستد 26.99 میلیون سهم بانک دی به ارزش 70.29 میلیارد ریال و 14.78 میلیون سهم ذوب آهن اصفهان به ارزش 65.19 میلیارد ریال اختصاص داشت. در چهارمین روز از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اطلس نیز 6 میلیون واحد این ETF به ارزش 59.57 میلیارد ریال پذیره‌نویسی شد که به لحاظ ارزش و حجم جایگاه سوم و چهارم را در جریان معاملات امروز به ثبت رساند.
 
بر اساس این گزارش توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که روز چهارشنبه کشف قیمت شده بود به همراه بانک خاورمیانه، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، حق تقدم سبحان دارو و فراورده‌های غذایی و قند چهار محال شاهد 5 درصد افزایش قیمت بودند و در مقابل سیمان مجد خواف، پتروشیمی زاگرس، بیمه آرمان و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان هم بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
 
همچنین در بازار ETF و با آغاز معاملات ثانویه واحدهای صندوق قابل معامله آساس 321 هزار و 980 واحد به ارزش 3.31 میلیارد ریال مبادله شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت هم شاهد دست به دست شدن 200 هزار اوراق مشارکت شیراز و 115 هزار و 110 برگه گواهی سپرده انصار بودیم.
 
مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت اعتباری عسکریه تا روز شنبه هفتم دیماه تمدید شد و نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن آذر 1392 گشایش یافت. نماد معاملاتی بانک حکمت ایرانیان نیز پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی امروز به جریان معاملات بازگشت و نماد معاملاتی شرکت بیمه دی هم با توجه به ابهام در اطلاعات ارائه شده متوقف شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: معامله ، اوراق ، فرابورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.