سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی:

قم باید در شأن یک شهر بین‌المللی ساخته شود‌

وزیر کشور گفت: قم شهری ملی نبوده و یک شهر بین‌المللی است و تاثیرگذاری بسیار فراتر از مرزهای ما دارد، امیدواریم استاندار قم با کمک دولت بتواند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌هایی در شأن این استان انجام دهد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز (شنبه) پس از ورود به شهر قم، با حضور در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز سی‌ امین استاندار کشور در دولت تدبیر و امید معرفی می‌شود و انتخاب استاندار قم پس از ارزیابی‌های و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وزیر کشور اظهار کرد: قم شهری مهم از نظر زیارتی، سیاسی و موقعیت تاثیرگذاری بر کل کشور بوده و برای ما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی بیان داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری خوب و اعتبارات مناسبی که در قم هزینه می‌شود لازم است شهرسازی، معماری و خدمات عمومی مورد نیاز این شهر را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که مردم عزیز قم و زائران بتوانند از آن بهره بگیرند.

رحمانی فضلی یادآور شد: قم شهری ملی نبوده و یک شهر بین‌المللی است و تاثیرگذاری بسیار فراتر از مرزهای ما دارد؛ امیدواریم استاندار قم با کمک دولت بتواند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌هایی در شأن این استان انجام دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.