سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل بیمه دانا :

تحقق پرتفوي 10 هزار ميلياردريالي اولويت بيمه دانا است

مدیر عامل بیمه دانا از شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت بيمه دانا و برنامه ریزی برای حل برخی مشکلات در قالب پروژه های سراسری خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه دانا ، بیژن صادق در مراسم معارفه معاون امور استانها با تأکید بر ادامه فعالیت پر شتاب بیمه دانا تا پایان سال افزود: البته باید تأکید بر پرتفوهای سودآور برای شرکت نیز مد نظر قرار گیرد.
 
وی به سه پروژه تعریف شده در سه حوزه مختلف شرکت یعنی استقرار نرم افزار جامع، تدوین استراتژی و احیای برند اشاره کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف شرکت شناسایی شده و با تدوین استراتژی کلی و بازایابی شرکت باید جایگاه واقعی شرکت با اتکاء به نیروهای توانمندش دوباره احیاء شود.
 
مدیر عامل بیمه دانا از راه اندازی کمیته های حسابرسی و سرمایه گذاری در جهت ایجاد شفافیت بیشتر و همچنین افزایش سودآوری شرکت خبر داد و گفت: تغییرات ایجاد شده در جهت بهبود فعالیت های شرکت انجام شده و انتظار این است که روا ن سازی امور برای شعب و نمایندگان بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

 مدیران ستاد و شعب باید بدون تزلزل به فعالیت های خود برای تحقق پرتفوی 10 هزار میلیارد ریالی شرکت تا پایان سال ادامه دهند.
 
گفتني است دراين جلسه مجتبي عطري وسعيد شيرازي به عنوان اعضاء جديد هيا ت مديره بيمه دانا معرفي شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحقق ، پرتفوی ، بیمه دانا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.