سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزیان: پرسپولیس به حمایت دولت نیاز جدی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس یک تیم غیر خصوصی است، دولت باید از تیم حمایت کند.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای بهبود شرایط تیم پرسپولیس دولت باید حمایت کننده اصلی از این تیم باشد و یا اجازه بدهند باشگاه خصوصی شود اما آنها اجازه شخصی شدن باشگاه را هم نمی‌دهند تا تیم از این وضعیت رهایی یابد.

عزیزیان در خصوص سپردن کار‌های باشگاه به‌منتقمی بیان کرد: علت اصلی این مشکلات مالی باشگاه است، تا چه زمانی مسئولان باشگاه از جیب خودشان خرج کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم و احتمال قهرمانی در لیگ تصریح کرد: با وضعیت موجود شرایط قهرمانی برای پرسپولیس سخت‌تر می شود. بازیکنان با تعصب و غیرتی که دارند، بازی های خوبی را در زمین به نمایش می گذارند و می توانند قهرمان شوند و به تعهدات خودشان نسبت به تیم عمل می کنند.

عزیزیان در خصوص ارزیابی از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود،‌ بازیکنان سایپا، بازی خوبی را مقابل پرسپولیس ارائه کردند و توانستند پا به پای بازیکنان پرسپولیس بازی کنند تجربه پرسپولیس علت اصلی بردش در این بازی بود.

عزیزیان در پایان در مورد کاهش تعداد تماشاچیان در ورزشگاه خاطر نشان کرد: علت‌های متعددی برای کاهش تعداد تماشاچیان وجود دارد که برخی از این عوامل عبارتند از: گران بودن بلیت استادیوم، با توجه به درآمد پایین قشر کارگر و مردم عادی در جامعه و مخارج سنگین؛ افراد دیگر برای تماشای فوتبال به استادیوم نمی‌آیند. سایر هزینه‌های استادیوم از جمله تنقلات و هزینه رفت وآمد هم در این امر دخیل هستند.

سرد شدن هوا، خوب بازی نکردن تیمها سبب دلسرد شدن تماشاچیان می شود و از فوتبال دلزده می‌شوند وهیچ تمایلی برای تماشای بازی در استادیوم ندارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.