سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) خبر داد؛

راه اندازی رشته پژوهشگری علوم اسلامی برای نخستین بار در کشور

رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: در این پژوهشکده رشته جدیدی با عنوان پژوهشگری علوم اسلامی برای اولین بار در کشور تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سید جمال الدین میرمحمدی در دیدار مدیران و پژوهشگران پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) با آیت الله سبحانی با اشاره به پیشینه این پژوهشکده اظهار کرد: پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) در سال 1359 به عنوان اولین مرکز پژوهشی در قم تاسیس شد.

رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) با اشاره به مرکز مطالعاتی و تهیه متون آموزشی مراکز علمی به عنوان زیر مجموعه های این پژوهشکده افزود: در این پژوهشکده رشته جدیدی با عنوان پژوهشگری علوم اسلامی برای اولین بار در کشور تاسیس شده است.

وی به محسنات ایجاد رشته پژوهشگری علوم اسلامی اشاره کرد و گفت: وجود رشته پژوهشگری علوم اسلامی بسیاری از مسائل و مشکلات پژوهش را در حوزه علوم اسلامی رفع می کند.

حجت الاسلام میرمحمدی خاطرنشان کرد: راه اندازی سایت جوابگو از جمله اقداماتی است که به نیازهای فکری، سوالات و شبهات نیروهای مسلح پاسخ می دهد و قادر است به عنوان مرجعی برای پاسخگویی سوالات اعتقادی باشد./ش


برچسب ها: قم ، رشته ، پژوهشگری ، علوم ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.