سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان جشنواره عکس "مهرمحرم"معرفی شدند/ جشنواره عکس"مهرمحرم" از سال آینده بین المللی می شود

طی آیینی برگزیدگان ششمین دوره مسابقه ملی عکس "مهرمحرم"در سمنان معرفی شدند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، آئین اختتامیه ششمین مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار و از میان 3000 عکس ارسالی از 600 عکاس از 30 استان کشور ، نفرات برتر در دو بخش ملی و ویژ استان سمنان معرفی شدند.
 
برپایه این گزارش؛ در بخش ملی: عاطفه سمائی از استان تهران نفر اول ،مجید خالقی مقدم از استان اردبیل حائز رتبه دوم و سید صادق حسینی از استان فارس سوم شدند همچنین هیئت داوران در این بخش آثار علی حسن زاده از استان فارس، مسعود سلیمانی از استان خراسان رضوی و جعفر بزازپور از استان آذربایجان غربی را شایسته تقدیر دانست.
 
دربخش ویژه استان سمنان: مریم رضائیان، امیرحسین علیداقی و حسین اسکندرزاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
همچنین هیئت داوران در این بخش آثار یعقوب پازوکی، عابد میرمعصومی و فاطمه خیاط را شایسته تقدیر و اثر رجبعلی محبوبی را بعنوان برگزیده آراء ردمی ششمین مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» معرفی کرد.
 
میثم قدس پور دبیر اجرایی این مسابقه ملی در خصوص این جشنواره گفت: با پیگیری های دلسوزانه استاد محمد فرنود و مساعد مسوولین استان ، مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» در سال آینده برای اولین بار با نمایش آثار در برخی کشورها رسماً به جشنواره بین المللی ارتقاء می یابد.
 
 وی افزود: در اولین قدم ، آثار منتخب و راه یافتگان به نمایشگاه شامل 50 اثر منتخب هیئت داوران در کشورهای روسیه و مالزی به نمایش در خواهند آمد.همچنین این آثار ابتدا به صورت دوره ای درشهرهای مختلف استان و سپس در سراسر استانهای کشور به نمایش در می آیند.
 
گفتنی است،این برنامه باهمکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان انجام شد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.