سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

نباید داخل کشور را معطل بیرون کشور کنیم

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص وضع تحریم های جدید علیه ایران علی رغم توافقات ژنو، گفت: نباید داخل کشور را معطل بیرون کشور کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالرضا مصری با اشاره به عدم پایبندی غرب به مذاکرات ژنو و تصویب تحریم جدید علیه کشورمان، خاطرنشان کرد:از اول هم نه آنقدر به مذاکرات خوش بین بودیم که سر از پا نشناسیم و نه آنقدر بدبین بودیم که بگوییم هیچ چیز قابل انجام نیست.

نماینده کرمانشاه با تاکید بر اینکه غرب در گذشته نیز در برهه های مختلف بارها در مواردی که پیش آمده بود خلف وعده کرده بود، ادامه داد: همین امر در گذشته نیز زمینه بی اعتمادی ما را به غرب فراهم کرده بود.

وی معتقد است در خصوص تحریم های جدید سناریوهای متعددی مطرح است و از جمله اینکه تصور کنیم قصد غرب وارد کردن شوک به کشور ما است و هدف مذاکرات ژنو نیز این بود کهما را به برخی تغییرات دلخوش کند تا بعد با وضع تحریم های جدید به بازارهای ما شوک وارد شود.

وی رسیدن به پیشرفت های علمی مختلف را از دستاوردهای تحریم های چندین ساله دانست و تاکید کرد: یکی از اساسی ترین راهکارهای مقابله با غرب این است که مشکلات داخل را با مسائل خارج از کشور پیوند نزنیم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید داخل کشور را معطل بیرون از کشور کنیم، ادامه داد: اگر چیزی از خارج از کشور برای ما حاصل شد آن را به داشته هایمان اضافه می کنیم، اما نباید دست روی دست بگذاریم و منتظر شویم از خارج ازکشور برای ما چیزی برسد.

مصری با تاکید بر لزوم اتکا به داشته های داخلی گفت: باید مسائل داخلی و خارجی کشور را از یکدیگر منفک کنیم وبه سمت اقتصاد مقاومتی روی آوریم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، کشور ، معطل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.