سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بهتر است آمریکایی‌‌ها قاعده بازی را به هم نزنند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مذارکات ژنو گفت: ما به قاعده بازی و تعهداتی که داده‌ایم پایبندیم و بهتر است آمریکایی‌‌ها نیز قاعده بازی را به هم نزنند و تلاش نکنند تا در مسیر صلح و ثبات جهانی اختلال ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار داشت: آمریکا بداند که ما حرکت اخیرشان را که ناشی از بی‌تدبیری‌ مسئولانشان بود به حساب بد عهدیشان نوشتیم و دیوار بی‌اعتمادی 67 ساله را باز هم ارتفاع دادند و بی‌خود و بی‌جهت تنها با حمایت از رژیم صهیونیستی بالا بردند.

وی گفت: در این موضوع چند واقعیت را باید مدنظر قرار دهیم که واقعیت اول اینکه در آمریکا یک تصمیم‌گیری واحد وجود ندارد و جریانات صهیونیستی می‌توانند اعمال اراده کرده و حتی بر علیه منافع ملی آمریکا تعیین تکلیف کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: منافع آمریکا را عده‌ای صهیونیسم به سمت و سوی خود می‌کشانند و واقعیت دیگر آن است که اروپایی‌ها فهمیدند که آمریکا غیر‌قابل اطمینان است و هیچ رفتار خودآگاهانه را نمی‌توان از آمریکا انتظار داشت.

حقیقت‌پور گفت: قضیه اخیر بیش از گذشته رسوا شدن سران آمریکا در برابر فزون‌خواهی صهیونیست‌ها و لابی نفوذ یافته در کاخ سفید را نشان داد و ثابت کرد که چقدر آمریکای‌ها تابع نظر صهیونیسم‌ها و بازیچه و ملعبه آنها هستند.

وی تصریح کرد: برای ما بازگشت به قبل از مذاکرات ژنو سه ساعت وقت نیاز دارد و هر موقع اراده کنیم می‌توانیم به وضعیت قبل از مذاکرات برگردیم و غنی‌سازی 20 درصد و حتی بیشتر از آن را انجام دهیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه ابراز داشت: ما به قاعده بازی و تعهداتی که داده‌ایم پایبندیم و بهتر است آمریکایی‌‌ها نیز قاعده بازی را به هم نزنند و تلاش نکنند تا در مسیر صلح و ثبات جهانی اختلال ایجاد کنند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مذاکرات ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.