سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سفر هیئت اروپایی بدون هماهنگی انجام شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر هیئت پارلمانی اروپا به تهران بدون هماهنگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انجام شده و قطعاً مسئولان امر باید در این زمینه پاسخگو باشند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: برای تمام نمایندگان جای سئوال است که این هیئت را چه کسی دعوت کرده و با چه هدفی این سفر صورت گرفته و چرا عده‌ای این مذاکرات و رایزنی‌ها را انجام دادند که در همه این زمینه‌ها مسئولان باید هفته آینده پاسخگو باشند.

وی گفت: ما در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس این موضوع را از روز یکشنبه در دستور کار قرار می‌دهیم و با دعوت از وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات در این زمینه پرس‌وجو، تحقیق و بررسی می‌کنیم تا عوامل دخیل در این موضوع روشن شود.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: ما بعد از جلسه یکشنبه با شفافیت می‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم و وزارت امور خارجه و اطلاعات نمی‌توانند در این زمینه طفره رفته و واقعیت‌ها را بازگو نکنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این زمینه ما به دنبال علل و عوامل زمینه‌ساز برای حضور این هیئت پارلمانی هستیم و معتقدیم در این شرایط که جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره‌کننده باید با هوشیاری و مراقبت بیشتر اقدام کند چرا به اقدامی دست زده‌اند که مجلس و کمیسیون در جریان نبوده است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، هیئت ، پارلمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.