سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی بیانیه‌ای خواستار شد

برخورد قاطع با عاملان ملاقات هیئت پارلمانی اروپا با فتنه‌گران

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در خصوص دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فتنه‌گران، بیانیه‌ای خطاب به شورای عالی امنیت ملی صادر کرده و در آن خواستار برخورد قاطع و قانونی با فتنه‌گران شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در خصوص دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فتنه‌گران، بیانیه‌ای خطاب به شورای عالی امنیت ملی صادر کرده و در آن خواستار برخورد قاطع و قانونی با فتنه‌گران شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


شورای محترم عالی امنیت ملی
 
سلام
 
هر چند حضور هیئت بلندپایه پارلمانی اروپا در کشور با توجه به هجمه‌های گسترده رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت دیپلماتیک می‌تواند باشد اما اقدام خارج از شئون غیر رسمی و شیطنت‌آمیز این هیئت و عدم رعایت ضوابط قانونی ایران و همچنین بی‌احترامی به ملت ایران یعنی دیدار با فتنه‌گران و برهم زنندگان امنیت کشور غیر قابل تحمل و مماشات است.
 
این اقدام که تدائی‌کننده حضور سناتور امریکایی در میدان اصلی شهر کیف اوکراین است غیر قابل باور بوده و برخورد قانونی با کسانی که چنین دیداری را مهیا کرده‌اند خواست حداقلی دانشجویان است.
 
لذا از آن شورای محترم تقاضا داریم تا با شناسایی این افراد ضمن برخورد قاطع، قانونی و انقلابی از تکرار چنین اتفاقات فتنه‌انگیزی جلوگیری شود.
 
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.