سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرافراز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

9دی تجدید پیمان و اعلام حمایت مردم از ولایت برای مبارزه با فتنه‌گران

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی اصل و ماهیت فتنه‌گران را روشن ساخت، گفت: مردم به ارزش‌ها پایبند بوده و در خلق حماسه 9 دی ثابت کردند که در صف اول مبارزه با کسانی هستند که از مسیر انقلاب خارج شده و اصول را زیر پا می‌گذارند.

"محمدسعید سرافراز" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی اصل و ماهیت فتنه‌گران را روشن ساخت، اظهار داشت: خلق حماسه 9 دی توسط مردم نشان داد که مردم ماهیت فتنه‌گران را شناختند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با اصل عقاید مردم مخالفند، تصریح کرد: فتنه‌گران نه تنها اصول انقلاب را زیر پا گذاشتند بلکه بر خلاف اصل عقاید مردم حرکت کردند چراکه حماسه 9 دی پس از روز عاشورای سال 88 شکل گرفت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی تجدید پیمان و اعلام آمادگی برای ادامه راه ولایت و مبارزه با فتنه‌گران بود، خاطرنشان کرد: مردم به ارزش‌ها پایبند بوده و در خلق حماسه 9 دی ثابت کردند که در صف اول مبارزه با کسانی هستند که از مسیر انقلاب خارج شده و اصول را زیر پا می‌گذارند.  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.