سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین های ووشوی بانوان به اردو می روند

برترین و‌شوکاران کشور در بخش بانوان برای حضور در مسابقات جوانان جهان ترکیه از یکشنبه 8 دیماه در محل آکادمی‌ووشو اردو می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برترین بانوان ووشو‌کار کشور که در مسابقات قهرمانی کشور مقام‌های اول تا سوم را در دو بخش تا‌لو و ساندا‌ کسب کردند برای حضور در رقابت‌های جهانی جوانان ترکیه از یکشنبه 8 دیماه در آکادمی ووشو اردو می‌زنند.
 
لازم به ذکر است، 16 ساندا‌کار در 4 وزن که نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور بودند به همراه 50 تالو‌کار در سه گروه سنی نونهالان‌، نوجوانان و جوانان برای باقی ماندن در اردو‌ی تیم ملی در نخستین مرحله اردو با هم به رقابت می‌پردازند.
 
شایان ذکر است، 50 درصد از سانداکاران‌ در اولین مرحله اردو حذف می‌شوند و فقط 8 نفر باقی می‌مانند که در نهایت نیز به مسابقات ترکیه فقط سه سانداکار‌ اعزام می‌شوند همچنین در بخش تالو‌پس از مسابقات انتخابی در اولین مرحله اردو فقط 9 تا 10 تالوکار‌در اردو باقی می‌مانند و در نهایت 6 نفر در سه رده سنی‌نونهال، نوجوان و جوانان به رقابت‌های جهانی ترکیه اعزام می‌شوند.
 
شایان ذکر است، مربی بخش ساندا‌ راضیه طهماسبی که از قهرمانان گذشته تیم ملی ساندا‌ است و برای اولین بار تجربه مربیگری تیم ملی را کسب می‌کند و مریم معماری نیز مربی بخش تالو‌خواهد بود که پیش از این سابقه مربیگری تیم ملی را در کارنامه خود دارد.
 
گفتنی است، رقابت‌های جهانی جوانان از 20 تا 27 اسفند ماه به میزبانی ترکیه در آنتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: ووشو ، بانوان ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.