سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

ضرورت کار فرهنگی در جامعه

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اخیر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد:معظم له فرمودند انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی بود و مهمترین جبهه که در مقابل انقلاب است ، جبهه فرهنگی دشمن است که باید تلاش کنیم جبهه غرب را بشکنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، حجت الاسلام صباحی در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درعرصه های مختلف، افزود: تاکنون فرزندان رشید این مرز و بوم کارهای غرور آفرینی را در عرصه های مختلف مانند عرصه های علمی و نظامی انجام دادند که قابلیت رقابت و برتری را در دنیا دارند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خدمت به دین ، ضرورت گسترش دین و ارزشهای دینی در جامعه را خاطرنشان کرد.

وی در ادامه به اربعین سرور و سالار شهیدان اشاره و تصریح کرد: حضرت زینب کبری و حضرت امام سجاد (ع) در جریان نهضت کربلا درس‌های زیادی به ما آموختند.

امام جمعه موقت کرمان گفت : امروز بزرگترین راهپیمایی تاریخ جهان راهپیمایی زائران امام حسین(ع) است که جمع کثیری از عاشقان امام حسین (ع) بیش 300 کیلومترراه را می پیمایند و به عشق حسین (ع) وخاندانش به طرف کربلا حرکت می کنند.

وی با اشاره به درپیش بودن سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) خاطرنشان کرد: عیسی مسیح پیغمبر مهربانی است و پیروان مسیح (ع) باید از عظمت پیغمبرخود دفاع کنند./س

برچسب ها: کار ، فرهنگی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.