سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای؛

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان فعالیت‌ خود را آغاز کرد

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای آغاز کار خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«اگر دانشگاه‌ها اصلاح بشود استقلال ما، آزادی ما، همه چیز ما، حفظ می شود. و حتما بدانید که در درازمدت هم بکلی ما مستغنی از غیر خواهیم شد.» امام خمینی(ره)

پس از انتخابات۲۴ خرداد ۱۳۹۲ و آغاز به کار دولت یازدهم شاهد آن بوده‌ایم که شور و نشاط به یغما رفته، آرام آرام به روح جامعه باز می‌گردد و مردم کشورمان به دنبال ایجاد تغییر در وضعیت سابق و در آرزوی آرامش و آبادانی، حضوری باشکوه در انتخابات اخیر را رقم زدند. انتخاباتی که نتیجه آن  بارقه‌هایی از امید را در بین ایرانیان ایجاد کرد.

وضعیت ملال‌آور دانشگاه در طی ۸ سال گذشته ویرانه‌ای را برجای نهاده است که نیازمند فرآیندی طولانی برای بازسازی خواهد بود. خوشبختانه با تدبیر ریاست محترم جمهوری و معرفی جناب آقای دکتر فرجی‌دانا بعنوان وزیر علوم، نقطه آغاز فرآیند اصلاحات در دانشگاه شد و آتش التهاب و فتنه رسانه‌ها و گروه‌های اقلیت رادیکال و سودجویی که تصمیمات قانونی سرپرست وزارتخانه را بر نمی‌تابیدند و به بهانه «مقابله با فتنه» و «دفاع از اسلامی شدن دانشگاه‌‌ها» منافع شخصی و مطامع گروهی خود را دنبال می‌کردند تا حدی فروکش کند؛ مطالبه به حق دانشگاهیان از وزارت علوم تغییر روندهای ناصوابی است که دولت گذشته بنا نهاد و امروز بهانه مدیران دانشگاه برای تصمیمات غیرعرفی و غیر منطقی‌شان شده است.

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان به عنوان تنها حامی دولت تدبیر و امید (در میان تشکلهای دانشگاه) مراتب تقدیر و تشکر خود از مجموعه وزارت علوم به جهت تغییر مدیریت دانشگاه و انتخاب مدبرانه دکتر هوشنگ طالبی در این سمت را اعلام می‌دارد که تا حدی از آن چه بر دانشگاه اصفهان و دانشجویانش در این ۸ سال، گذشته بود التیام بخشید.

امید است دولت تدبیر و امید با حضور فعال‌تر جامعه‌ مدنی بتواند دریچه‌های امید را یکی پس از دیگری بر جامعه و به ویژه دانشگاه و دانشجو به عنوان همیشه‌پیشگام جامعه بگشاید.

و من الله توفیق

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.