سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مرتضوی با ادعای دادن پول به نمایندگان سوءاستفاده حزبی می‌کند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر تسریع بررسی ادعای سعید مرتضوی مبنی بر واریز پول به حساب نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: نتایج این بررسی سریعا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، موید حسینی‌صدر در جلسه شورای اداری چایپاره که در سالن جلسات فرمانداری چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که سعید مرتضوی را برای پست ریاست تأمین اجتماعی معرفی کردند، به عنوان نماینده مجلس مخالفت کردم و خواستم به وی در جای دیگری مسئولیت دهند.

وی گفت: مرتضوی ادعا می‌کند به 140 نفر از نمایندگان مجلس پول داده و حالا برای رقابت حزبی از آن سوء استفاده می‌کند و بعضی روزنامه‌ها هم برای فروش بیش‌تر، این موضوع را مطرح می‌کنند.

صدر تصریح کرد: این مسئله در حال پیگیری است و دقیقا بررسی خواهد شد.

وی افزود: رئیس دفتر مرتضوی ماهانه 15 میلیون تومان حقوق می‌گیرد و سالانه بیش از 50 تا 60 میلیون تومان هم پاداش می‌گیرد و کسی چیزی نمی‌گوید.

صدر خاطرنشان کرد: حالا وی با نظر قبلی 2 میلیون تومان با هدف حل بعضی مشکلات مراجعه کنندگان به دفاتر نمایندگان داده و خوشبختانه بسیاری از نمایندگان خودشان پول را نگرفته‌اند و مسئولان دفتر پول را گرفته‌اند و یا حتی پول به وسیله وی به دفاتر نمایندگان ارسال شده است و در این زمینه مدیران دفاتر در قبال این مبالغ رسید نداده‌اند.

وی گفت: در این میان عده‌ای در مردم تبلیغ می‌کنند که نمایندگان پول گرفته‌اند اما نگران نباشید همه ادعاها دقیقأ بررسی و به مردم نیز گفته خواهد شد./س

برچسب ها: استفاده ، خوی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.