سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ سرمربی تیم استقلال:

داوری ایران جزو پاک‌ترین و سالم‌ترین‌ها در آسیا و دنیا است

سرمربی تیم استقلال گفت:‌ اعتقادم این است که داوری ما جزو بهترین‌های آسیا است و ما پاک‌ترین و سالم‌ترین‌های داوری‌ها را داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار صبا و استقلال در سخنانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌گویم بازی خوب و منطقی انجام دادیم و توانستیم برای نخستین‌بار در قم پیروز میدان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جو بازی بسیار خوب بود و هم طرفداران صبا و هم طرفداران استقلال برای حمایت از تیم خود انرژی گذاشتند.

سرمربی تیم استقلال تهران نبود چند بازیکن صبا را در این بازی مورد اشاره قرار داد و افزود: می‌دانستیم این تیم از مهاجمان خطرناکی برخوردار است به همین دلیل سعی کردیم کناره‌ها را ببندیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه در 7 دقیقه آخر بازی زیر فشار قرار گرفتیم یادآور شد: متأسفانه گل‌های بچه‌گانه دست از سر تیم ما برنمی‌دارد و گلی که خوردیم روی اشتباه بچگانه پژمان نوری بود.

وی با بیان اینکه دفاع ما در بازی امروز خوب عمل کرد، خاطرنشان کرد: اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم به گل دیگری نیز دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در 10 دقیقه انتهای بازی فشار وحشتناکی از سوی صبا به استقلال وارد شد، گفت: اگر قهرمان شویم یکی از سدهایی که از میان راه برای این قهرمانی برداشتیم تیم صبا است.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به جایگاه صبا در جدول رده‌بندی لیگ گفت: این جایگاه برای صبا مناسب نیست ان‌شاءالله در هفته‌های آینده این تیم نتایج بهتری خواهد گرفت.

وی خط دفاعی صبا را از نظر نظم و ساختار دفاعی خوب عنوان کرد و در خصوص داوری بازی گفت: اعتقادم این است که داوری ما جزو بهترین‌های آسیا است و ما پاک‌ترین و سالم‌ترین داوری‌های آسیا و دنیا را داریم.

وی با بیان اینکه من 12 سال است درباره حق و حقوق داورها سخن می‌گویم، گفت: مظفری‌زاده یکی از داوران بزرگ آسیا و حتی فراتر از آسیا است که از فیزیک، رفتار، مدیریت و آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و حق او است که در جام جهانی باشد.

سرمربی تیم استقلال افزود: مظفری می‌تواند در مراحل بالای جام جهانی سوت بزند و من در مجموع ایشان را بالاتر از آسیا می‌دانم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال نیز گفت: ما از سال گذشته این مشکلات را داریم و حتی وقتی استقلال قهرمان ایران شد و جزو چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت پاداشی دریافت نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که هست به شرف بازیکنان،‌کادر فنی و کادر پزشکی تیم که به خاطر پیراهن و مردم تلاش می‌کنند، درود می‌فرستم.

قلعه‌نویی در رابطه با مشکلات تیم استقلال نیز گفت: با وجود مشکلات نمی‌توانیم استقلال و پرسپولیس را نادیده بگیریم این دو تیم فرصت‌ها و سرمایه‌های کشور هستند و دکتر گودرزی باید برای مشکلات این دو تیم چاره‌ای بیندیشد.

سرمربی تیم استقلال از طرفداران این تیم که به ورزشگاه یادگار امام آمده بودند قدردانی کرد و گفت: طرفداران ما در این بازی از تهران هم بیشتر آمده بودند و از تک تک آنها قدردانی می‌کنیم زیرا یکی از دلایل نتایج خوب ما در این بازی حضور این تماشاگران بود.

وی همچنین در خصوص زمین چمن ورزشگاه یادگار قم گفت: ما در مجموعه از نظر سخت‌افزاری 50 سال عقب هستیم زمین‌های ما باید کیفیت‌شان بالاتر از زمان فعلی باشد و این کار ساده‌ای است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص همکاری تیم‌های باشگاهی با تیم ملی نیز گفت: باید همانطور که آقای کی‌روش می‌گفتند در یک اتاق سه در چهار بنشینیم و نکته‌نظراتمان را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه ما به سادگی از جام باشگاه‌‌های آسیا نمی‌گذریم، ابراز داشت: حضور در جام باشگاه‌های آسیا برای ما مهم است باید بتوانیم با حضور قوی در این مسابقات از آرمان و کیان ایران‌زمین دفاع کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به سرمربی تیم ملی یادآور شد: لیگ برتر کمک شایانی به رفتن تیم ملی به جام جهانی کرد به همین دلیل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هم تیم ملی با قدرت در مسابقات خود حاضر شود و هم خواسته‌های کی‌روش و منافع باشگاه‌ها در نظر گرفته شود./ش


برچسب ها: قم ، داور ، پاک ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.