سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توزيع بيش از10 هزاردستگاه تراکتوردربين کشاورزان

معاون بازرگاني گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، از توزیع بیش از 10 هزار دستگاه تراکتور در بین کشاورزان خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباسي با بیان اینکه کل توليد تراکتور در مدت ياد شده در تراکتورسازي و شرکتهاي زير مجموعه آن 14 هزار و 876 دستگاه مي باشد گفت: طي 8 ماهه گذشته 10 هزار و 512 دستگاه تراکتور توليدي در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در بين کشاورزان کشور توزيع شده است.

وی برآماده فروش بودن 2 هزارو500 دستگاه از توليدات مجموعه تراکتورسازي تاکيدکرد وگفت: نزديک به 4 هزار دستگاه از انواع توليدات گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نيزبه خارج از کشور و بازارهاي جهاني عرضه شده است.

عباسی با اشاره به احساس مسئوليتي که در قبال کشور، صنعت و کشاورزي در مجموعه تراکتورسازي ايران و کارکنان آن وجود دارد افزود: باوجود شرايط تحريم و مشکلات ارزي اين مجموعه اولويت کاري خود را بر محور مشتري مداري و تامين نياز آنان قرار داده است.

معاون بازرگاني گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، افزايش 15 درصدي توليد در گروه تراکتورسازان را دليلي بر ادعاي خود دانست و گفت: عليرغم شرايط ياد شده توليدات تراکتورسازي ايران 15 درصد افزايش داشته و برنامه توليد 30 هزار دستگاه نيز تا پايان سال پيش بيني شده است.

وي اضافه کرد: توليد20 نوع تراکتور از توانهاي 47 تا 110 اسب بخار، نمايندگي و خدمات پس از فروش در بيش از 250 نقطه کشور به عنوان حلقه اتصال بين کشاورزان و مجموعه تراکتورسازي، حمل در کمتر از 24 ساعت محصولات توليدي به اکثر نقاط کشور همه در راستاي تامين نياز بخش کشاورزي و کشاورزان کشور می باشد./س

برچسب ها: توزیع ، دستگاه ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.