سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تدوین طرح جامع گردشگری در دستور کار قرار گیرد

شهردار دماوند گفت: تدوین طرح جامع گردشگری نقش بسزایی در شناخت پتانسیل ها و قابلیت های منطقه و آشنایی با مکان های گردشگری دارد.

 

"عباس صفری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به قابلیت های موجود در شهر دماوند با توجه به سابقه دیرینه این شهر در حوزه گردشگری و تاریخی اشاره و اظهار کرد: دماوند با داشتن مکان های گردشگری همچون چشمه اعلاء، غار رودافشان و نیز مکان های تاریخی همچون برج شبلی، امامزاده عبداله و عبیداله و ... دارای ارزش فراوانی است.

وی با بیان اینکه این پتانسیل ها نیازمند حمایت برای به فعل درآمدن است، بیان کرد: برای آنکه بتوانیم در کارگروه گردشگری خروجی مطلوبی داشته باشیم باید طرح جامع گردشگری را در دستور کار خود قرار دهیم.

شهردار دماوند گفت: وجود طرح جامع گردشگری علاوه بر معرفی فضاهای گردشگری موجود و پتانسیل های منطقه، می تواند ظرفیت های آن را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: با تدوین طرح جامع گردشگری می توان مشکلات و مسائل موجود در حوزه تاریخی و گردشگری منطقه را به طور زیربنایی و موثر بررسی کرد.

صفری با تاکید بر برگزاری اینگونه کارگروه ها و نشست های تخصصی در زمینه گردشگری شهر دماوند، افزود: این نهاد آمادگی همکاری با کارگروه گردشگری شهرستان را در بخش جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و فراهم سازی زیرساخت های مناسب دارد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.