سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکیمی پور:

امضای پیمان خواهرخواندگی تهران و آنکارا در رونق اقتصاد شهری موثر خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران امضای پیمان خواهرخواندگی میان شهرهای تهران و آنکارا را اقدامی مفید در انتقال تجارب و رونق اقتصاد شهری دانست.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  احمد حکیمی پور با تاکید بر ضرورت ایجاد مراودات میان کلانشهرهای کشورهای اسلامی به منظور انتقال تجربیات در عرصه مدیریت شهری، به امضای پیمان خواهرخواندگی میان شهر های تهران و آنکارا اشاره کرد و گفت: مسایل مشترک فراوانی میان کلانشهر های تهران و آنکارا وجود دارد و امضای پیمان خواهرخواندگی میان دو شهر می تواند در ارتقای نقش و جایگاه مدیریت شهری دو طرف مفید واقع شود.
 
حکیمی پور تصریح کرد: امضای این پیمان در زمینه تبادل فرهنگی، تبادل تکنولوژی و انتقال تجارب مدیریت شهری نیز موثر است. همچنین امضای این پیمان بر رونق اقتصاد شهری نیز تاثیر گذار است و می تواند نتایج خوبی را برای طرفین به همراه داشته باشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: پس از امضای این پیمان، باید ارتباطات میان تهران و آنکارا در عمل نیز توسعه داشته باشد و این اقدام در حد یک تفاهم نامه تشریفاتی به پایان نرسد؛ در این عرصه سایر مجموعه های شهری در هر دو کلانشهر باید ارتباطات خود را با یکدیگر برقرار کرده و در جهت تعمیق این ارتباطات دو جانبه تلاش کنند.
 
وی در پایان عنوان داشت: امضای پیمان خواهرخواندگی میان شهرهایی با وجه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی مشابه در دنیا مرسوم است و این موضوع می تواند در تبادل فرهنگی و انتقال تجارب مفید در چگونگی اداره شهر میان دو کلانشهر تهران و آنکارا ایفای نقش کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.