سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای گوگل عکاسی کنید!

تکمیل نقشه جامع کره زمین یکی از اهداف شرکت "گوگل "است که در جدیدترین طرح سعی کرده تا با استفاده از خود مردم این نقشه را تکمیل نمایند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران؛ بیشتر افراد امروزه با استفاده از تلفن های همراه هوشمند و یا دوربین های دیجیتالی از مناظر مورد علاقه خود عسکبرداری می کنند و در واقع هر فرد به لطف فناوری دیجیتال امروزه یک عکاس آماتور است.

گفتنی است: بسیاری از این عکس ها گاهی توسط دیگران دیده نمی شود و این می تواند سبب عدم علاقه مند شدن دیگر افراد به آن منظره طبیعی شود.

بررسی ها نشان می دهند: شرکت گوگل به تازگی طرحی ویژه برای مشتریان خود فراهم کرده است که از مناظر مورد علاقه خود عکس گرفته وآن را در google map به اشتراک بگذارند.

گوگل هدف از این کار را تکمیل نقشه  کره‌زمین به ویژه در مناطق طبیعی که دوربین گوگل از آنجا عکس نگرفته عنوان کرده است. افراد حتی می توانند عکس خود را به صورت پانوراما یا 360 درجه در قسمت لیست عکس های ارسالی به گوگل قرار دهند.

از این طریق افراد می توانند عکس های مورد علاقه خود از مناظر طبیعی را با دیگر افراد درسایر قاره ها به اشتراک بگذارند و به این ترتیب افراد با جاذبه های توریستی کشورهای مختلف بیشتر آشنا شوند.

در عین حال این کار باعث تکمیل شدن بانک پایگاه داده google map نیز خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: گوگل ، عکس ، نقشه ، تلفن ، دوربین ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.